niedziela, 1 marca 2015

LEGO Nails

Inspiracją do tego zdobienia było nic innego jak klocki mojego dziecka, które są wszędzie, a skoro tak to musiały znaleźć się również na paznokciach :)


Stylizacja zabawna, kolorowa i bardzo prosta w realizacji. Do jej wykonania wystarczy kilka kolorowych lakierów, sonda oraz czarny i biały lakier. Wykorzystując metodę kropeczek 3D, którą wcześniej pokazywałam TUTAJ można stworzyć wzór przypominający klocki LEGO :) 









Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:


14 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda :) Moje dziecię juz wyrosło z Lego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW wygladaja odlotowo!!!

    Bardzo lubie te Twoje niepowtarzalne zdobienia i pomysly!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Staram się żeby nie było nudno ;)

      Usuń
  3. rewelacyjny pomysl i swietne wykonanie- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowy pomysł - no Lego jak prawdziwe :) zdobienie wygląda jakby było zrobione w 3D - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszy mnie bardzo, że udało mi się uzyskać ten efekt ( że nie tylko ja go widzę hehe ;) ) Dzięki ;)

      Usuń
  5. O ja Cię! Ale fajnie wyszły! ;-D Na miniaturze zdjęcia myślałam, że to jest takie trójwymiarowe zdobienie i że te kuleczki odstają ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sztuczka ;) Dzięki ciesze się, że się podobają :)

      Usuń
  6. genialne! świetny efekt 3D :) hehe, etap klocków jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe arcydzieła tworzysz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)