czwartek, 5 marca 2015

Koralowy Manhattan Lotus Effect 003 limited edition- wygrana

Nie tak dawno temu otrzymałam nagrodę z konkursu walentynkowego organizowanego przez Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci na Facebooku.




Wygrana składała się z 2 lakierów do paznokci oraz czarnego linera do oczu. Oczywiście zaraz  po tym jak otrzymałam paczkę wzięłam się za testowanie. Na pierwszy ogień poszedł Manhattan Lotus Effect 003 limited edition. Lakier ma piękny koralowy odcień o kremowym wykończeniu, do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw, dość szybko schnie, nie bąbluje. To mój trzeci lakier z kolekcji Lotus Effect (dwa poprzednie brokatowe) i jak poprzednio jestem zadowolona z jakości tego lakieru. Na czerwień od Astor jeszcze nie mam pomysłu, ale gdy tylko coś pojawi się w mojej głowie od razu dam znać ;)










7 komentarzy:

  1. takie negative space bardzo mi się podoba, świetny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolorek i piekne zdobienie :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na czerwień zatem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)