piątek, 20 marca 2015

French gradient - Miss Sporty PEEL OFF Base

Na moich paznokciach ponownie zagościł french, ale nie taki klasyczny bo w postaci gradientu :) Przy okazji chciałam zaprezentować właściwości bazy Miss Sporty PEEL OFF (o której wcześniej pisałam TUTAJ) jako ochrony skórek przed zabrudzeniami powstałymi przy wykonywaniu gradientu.



Bazę nakładamy wokół skórek dość grubą warstwą, a następnie czekamy aż wyschnie po czym można zacząć aplikację gradientu. Jak widać na poniższym zdjęciu nie oszczędzałam skórek i mazałam je bez litości ;) I jak poradziła sobie z tym baza?



Baza spisała się świetnie, ochroniła skórki i znacznie ułatwiła doprowadzenie ich do porządku. Za pomocą pęsety ściągnęłam bazę ze skórek, a jeśli coś mimo wszystko się zabrudziło bo baza tam nie dotarła delikatnie przemyłam patyczkiem nasączonym zmywaczem. Ja jestem bardzo zadowolona z jej działania i na pewno kupię kolejną buteleczkę ponieważ zamierzam częściej robić gradient :)













Do wykonania stylizacji użyłam lakierów:
- China Glaze Glistening Snow
- Wibo Extreme Nails nr 25
- Sally Hansen 490 First Blush
- Sally Hansen Insta-Dri


12 komentarzy:

  1. Mani zachwyca a pomysł na wykorzystanie tej bazy w ten sposób bardzo mi się podoba. Pod lakier to tak średnio bym chciała ją zastosować, ale na skórki, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta szara chinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne! musze wreszcie sie pokusic na ten peel off :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto- jest niedrogi, w miarę łatwo dostępny i jak się okazuje ma więcej niż jedno zastosowanie, a kto wie co jeszcze potrafi ta baza :)

      Usuń
  4. ooo, muszę poszukać tej bazy :)
    cudne masz pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio zakupiłam tą bazę i już wiem, że będzie stanowić moje stałe wyposażenie :)) szkoda, że nie sprzedają jej w większych buteleczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny gradient, cudna chineczka i świetny patent na wykorzystanie bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę dziś po tą bazę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez ja mam tylko zawsze coś mi nie szło przy jej ściąganiu ale teraz spróbuję z grubsza warstwa tak jak piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)