sobota, 28 marca 2015

Biel Sally Hansen 300 White On i kolorowy brokat Lovely Top Jewels nr 1

Wiosenna wersja zdobienia, które pokazywałam kilka miesięcy temu TUTAJ. Wykonanie niczym nie różni się od poprzedniego jedynie kolor bazowy zmieniłam z czerni na biel :)




Przyznam, że lakier Lovely Top Jewels nr 1 nie przestaje mnie zadziwiać i zachwycać, jest niesamowity w każdej stylizacji, dopasowuje się jak kameleon, uwielbiam go! Strach pomyśleć co będzie jak się skończy ;)
Czarna wersja była dla mnie ładna, karnawałowa, elegancka, ale ta podoba mi się o wiele bardziej (może to kwestia wiosny i towarzyszącej jej delikatnej kolorystyce) jest w niej coś urzekającego, subtelnego, a przy tym coś wyjątkowego. Na chwilę obecną mój wiosenny numer 1 - szybko, prosto, efektownie.






5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)