środa, 25 lutego 2015

Złoty french - Sally Hansen 465 Coin Flip i Eveline nr 914

Podczas tegorocznej gali rozdania Oscarów gwiazdy najczęściej decydowały się na manicure w kolorze nude. Z tej okazji także przygotowałam swoją propozycję Oscarowego manicure.



W tej stylizacji postawiłam na klasykę czyli french wraz z mlecznym Eveline nr 914. Aby jednak nadać zdobieniu Oscarowego charakteru końcówki paznokci pomalowałam złotym lakierem Sally Hansen 465 Coin Flip, którym także wypełniłam półksiężyce.






11 komentarzy:

  1. śliczne połączenie moona i cieniutkiego frencha :)) takiego mani chyba żadna gwiazda na Oscarach by się nie powstydziła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe polaczenie!
    Podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe i oryginalne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)