poniedziałek, 23 lutego 2015

Zakochane paznokcie - Wibo Wow Granite Sand nr 5

Pozostałość po Walentynkach czyli moja praca na konkurs Wibo organizowany na portalu Facebook, którego tematem był walentynkowy manicure.




Swoją stylizacją nie udało mi się nic wygrać w tym konkursie, ale mimo to jestem z niej zadowolona. Literki namalowałam za pomocą farbek akrylowych, które następnie pokryłam matowym topem od lovely. 
Stylizację wykonałam w ramach walentynek, ale myślę, że spokojnie można w ten sposób malować paznokcie przy każdej innej okazji, a nawet bez okazji ;) 







16 komentarzy:

  1. Sama malowałaś - pięknie to wyszło, wprost idealne literki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci te literki wyszły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piasek jest najladniejszy z calej serii!

    Co do cyferek bylam pewna, ze to stemple! Wyszly Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To nie stemple sama rysowałam, starałam się bardzo żeby ładnie wyszło no i udało się :) Jeszcze raz dzięki to dla mnie duży komplement :)

      Usuń
  5. Literki wyszły super ;) też myślałam, że to stemple ;) Mam ten piaseczek i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten piasek i jeden z znajomych się spytał 'czemu masz pumeks na paznokciach?' hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie :) też mam ten lakier super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdobienia, są idealne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)