środa, 4 lutego 2015

Walentynkowe kupidynki

Przyszedł luty, a z nim sezon na walentynkowe zdobienia ;) Z tej okazji przygotowałam bardzo słodką prawie cukierkową stylizacje z udziałem małych kupidynków, które są symbolem zbliżającego się święta zakochanych.



Walentynki to dzień, który jednych cieszy, a innych zwyczajnie drażni to bardzo indywidualna sprawa. Moim zdaniem każdy powód jest dobry by radośnie spędzać czas, a już szczególnie przy takiej zimowej aurze gorące czerwone serducho może być miłym akcentem ;)
Tym razem jednak postawiłam nie na ognistą czerwień, a na pastele żeby nadać lekkości tej niebiańskiej stylizacji. Zdecydowałam się przy tym na wykończenie matowym topem ze względu na podkreślenie tej delikatności.









12 komentarzy:

  1. Super połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, lubię takie słodnie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli zaczyna się robić słodko na blogach za sprawą walentynek ;) bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stempelki?
    Swietna kolorystyka i zdobienie. Ja tez musze cos zmalowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak stempelek, ale ponieważ lakier słabo się odbił musiałam powtórzyć ręcznie

      Usuń
  5. jaaajc jakie słodziusie! ;) Kochaniusie paznokietki ;) Lubię i wstawię serduszko uwaaagaa -> ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, po przeczytaniu Twojego komentarza cały czas się uśmiecham ;)

      Usuń
  6. Sama malowałas kupidynka czy stempelek? :) Kolorystyka świetna, tylko szkoda, ze zdjęcia słabej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój mały, wiekowy, kompaktowy aparat zaczyna płatać mi figle i robiąc zdjęcia wydaje mi się, że jest ok, a później okazuje się, że są nieostre. A może to mój wzrok już nie ten co kiedyś... ;) Będę starać się żeby następne zdjęcia były już lepszej jakości ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)