niedziela, 15 lutego 2015

Sally Hansen Xtreme wear 320 Fuchsia Power

Kolejny lakier z serii Xtreme Wear od Sally Hansen przetestowany! ;) Tym razem bardzo wyrazisty kolor 320 Fuchsia Power czyli intensywny prawie neonowy róż.


Szczerze mówiąc po mało pozytywnych doznaniach związanych z użyciem lakieru Sally Hansen Xtreme wear 230 Pep Plum (który pokazywałam TUTAJ) byłam dość sceptycznie nastawiona do testowania kolejnego koloru. Ale w tym przypadku to zupełnie inna historia :) Właściwie nie do końca rozumiem dlaczego każdy kolor choć z tej samej kolekcji i tego samego producenta ma tak różną konsystencję, krycie czy wytrzymałość... W każdym razie 320 Fuchsia Power ładnie kryje już w pierwszej warstwie, ma odpowiednią konsystencję to znaczy nie jest zbyt rzadki dzięki czemu nie rozlewa się na płytce, szybko schnie (aplikacja jednej cienkiej warstwy nie wymaga długiego oczekiwania na osuszenie lakieru) i nie bąbluje, a intensywny kolor dodaje energii  :) W tym przypadku jestem bardzo zadowolona z zakupu i mogę polecić ten kolor.
Stylizacja jaką przygotowałam przy użyciu Sally Hansen Xtreme wear 320 Fuchsia Power jest raczej w letnim klimacie, ale przy panującej aurze tak intensywne kolory ładują akumulatory, warto więc zaszaleć ;)
Gradient wykonałam na białej bazie Sally Hansen Xtreme wear 300 White On, na pozostałych paznokciach bazą jest jedynie odżywka Eveline.










12 komentarzy:

  1. Świetne pazurki, idealne połączenie kolorków♥

    OdpowiedzUsuń
  2. proste połączenie, a mani wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to cieniowanie mi się bardzo podoba :) i ogólnie połączenie tych kolorów jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite połączenie :) Ogromnie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby prosto , a jak efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna kolorystyka! Gradiencik wyglada idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)