piątek, 13 lutego 2015

Róże na Walentynki

Moja nietypowa propozycja na jutrzejsze walentynki dedykowana tym, którzy nie przepadają za serduszkami, misiami i wszechobecną czerwienią, różem itp. Nie żebym miała coś przeciwko temu wszystkiemu, ale zawsze warto pokazać pewną alternatywę ;)


Choć kolory w tej stylizacji nie są typowo walentynkowe to jest w niej romantyczny duch, według mnie jest po prostu urocza :) Na co dzień i od święta ;)
Różyczki malowane farbkami akrylowymi, czarny lakier to Golden Rose Selective nr 50, biały Sally Hansen 300 White On.










10 komentarzy:

  1. ślicznie wyszły te różyczki :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne i bardzo oryginalne mani- jestem pelna uznania dla pomyslowosci i talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są mają coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW efekt jest piorunujacy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdziele!! Dobiłaś mnie tym zdobieniem!! Jest CUDOWNE!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)