piątek, 27 lutego 2015

Rajstopowe paznokcie na rockowo - Sally Hansen Complete Salon Manicure 340 Black Platinum

Moją propozycją na nadchodzący weekend są rajstopowe paznokcie w rockowym stylu.


Ciemna kolorystyka sprawia, że stylizacja nabrała rockowego charakteru, który dodatkowo został podkreślony przez czarne, opalizujące cyrkonie, a rajstopowe prześwity nadają zdobieniu uwodzicielską nutę.
Kolor lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure 340 Black Platinum określę jako czarną perłę. Choć może nie widać tego dobrze na zdjęciach ma on w sobie delikatny, srebrno-grafitowy shimmer. Ogólnie nie mam do niego większych zastrzeżeń jedynie krycie mnie nie zadowala. Można by go użyć w charakterze rajstopowego lakieru, ale tu kryje odrobinę za dobrze w 1 warstwie zostawiając za mało przeźroczystej przestrzeni natomiast do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw (tyle nałożyłam by uzyskać efekt jak na zdjęciach), ale będę go jeszcze testować. Nie mniej jednak ma on w sobie coś fajnego i warto mieć go w swoich zbiorach :)










Do wykonania zdobienia użyłam :
- cyrkonii
- lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure 340 Black Platinum
- rajstopowego lakieru własnej roboty (jak zrobić taki lakier TUTAJ)
- tasiemek do frencha




5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się paznokcie z tymi dżetami :-)) super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają, dokładnie tak rockowo.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Uwielbiam w ogóle tą serię od SH, zwłaszcza, że teraz w super-pharm jest na nie -20% więc ja koniecznie muszę się zaopatrzyć w taki ciemny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)