piątek, 23 stycznia 2015

Wibo Wow Granite Sand nr 1 & Golden Rose Jolly Jewels nr 110

Tym razem stylizacja w szarej tonacji, ale wcale nie smutna ;)


Połączyłam tutaj dwa zupełnie różne lakiery, które w efekcie stworzyły całkiem interesujący duet. Z jednej strony szaro fioletowy piasek Wibo Wow Granite Sand nr 1 o dość ziarnistej, chropowatej strukturze, a z drugiej makowy Golden Rose Jolly Jewels nr 110 (wcześniej prezentowałam go TUTAJ) czyli delikatny mleczny lakier z zatopionymi czerwonymi piegami i czarnym brokatem. Według mnie choć tak różne te dwa lakiery doskonale ze sobą współgrają tworząc niebanalną całość.









11 komentarzy:

  1. Jeju jakie cudne połączenie! Mega mi się podoba ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne połączenie ;) makowy GR jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor tego piasku sam w sobie mi sie nie podoba, ale po dodaniu do niego GR wyglada swietnie, no i te Twoje szpice - odlot!

    OdpowiedzUsuń
  5. Megastyczne połączenie :D Świetnie dobrane lakiery, no cudo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)