środa, 7 stycznia 2015

Wibo Wow Glamour Sand nr 5 & Lovely Nude nr 5

Połączenie połyskującego delikatną zielenią i złotem piasku od Wibo Wow Glamour Sand nr 5 z Lovely Nude nr 5 czyli opalizującym beżem ze złotym shimmerem.


Piasek oczywiście bardzo mi się podoba, pięknie się mieni jest jak kameleon w 100% pozytywny kolor, który świetnie dopasuje się do każdej karnawałowej stylizacji i nie tylko ;)
No i nudziak od Lovely... Cóż kiedy go kupowałam w pośpiechu nie zauważyłam, że ma w sobie złoty shimmer i nawet już bym się tego nie czepiała, ale jak z tym ślicznym piaskowym kameleonem wypada jeszcze w miarę przyzwoicie tak sam wygląda niezbyt korzystnie. Dla mnie jest chyba zbyt żółto-pomarańczowy. Może jeszcze do niego wrócę i spróbuję dać mu szanse, ale raczej nie pokładam w nim wielkich nadziei.










8 komentarzy:

  1. Ciekawy kształt paznokci :) oba lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wyglądają!:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaseczek mam, bardzo go lubię :) Mega podobają mi się Twoje końcóweczki - super podkreślają kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taki kształt paznokci. Połączenie ciekawe i według mnie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piasek jest sliczny! Niestety nude to nie moja bajka, ale cale zdobienie wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na piaskowy french ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)