poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wibo BB nr 4 - rajstopy

Chcąc przetestować nowy lakier Wibo BB nr 4 ponownie sięgnęłam po motyw rajstopowych paznokci ;)


Efekt nie jest dla mnie zadowalający ponieważ chciałam zużyć resztki zalegającego, czarnego lakieru, który niestety zaczął się ciągnąć i zostawił pajęczynki, a na dodatek miałam niezbyt pewną rękę i linie powychodziły krzywo. Ale żeby skupić uwagę na czymś innym w kilku słowach opowiem o lakierze Wibo BB nr 4.  Co napisał producent " Oddychający lakier do paznokci o działaniu odżywczym i pielęgnującym. Zawiera: filtr UV, olej z owocu granatu, algę brązową oraz keratynę. Zawiera HEXANAL, opatentowany składnik, który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tyg stosowania"- wow. Wszystko brzmi bardzo obiecująco, a co mogę o nim powiedzieć ja - po jednym zastosowaniu nie doświadczyłam jego cudownych właściwości, to zrozumiałe ;) Absolutnie zachwycił mnie swoim delikatnym beżowym kolorem, aplikacja bardzo przyjemna, nałożenie dwóch warstw daje efekt jak na zdjęciach. Schnie szybko, nie bąbluje dla mnie to bardzo dobry lakier i na pewno kupię jeszcze inny kolor z tej kolekcji.






12 komentarzy:

  1. Super pomysł,bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdobienie, lakier ma całkiem przyjemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o oddychającym lakierze do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadlam jeszcze na te BB.
    Rajtuzki na pazurkach jak zwykle odjazdowe

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra wersja rajtuzek :) zwłaszcza moony wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądają takie pazurkowe rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają takie rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)