wtorek, 13 stycznia 2015

Vipera Natalis 287

Po delikatnym i romantycznym zdobieniu jakie pokazywałam ostatnio przyszła pora na też spokojny, ale ciemny kolor.



Dziś w roli głównej Vipera Natalis 287, którego określiłabym jako szary fiolet. Kolor bardzo ciekawy i co najważniejsze już jedno pociągnięcie wystarczy by pokryć całą płytkę paznokcia, już dawno nie miałam okazji malować paznokci tak dobrze kryjącym lakierem. Ponieważ jedna warstwa lakieru wystarcza to i czas schnięcia jest krótki. Myślę, że to lakier stworzony dla osób, którym często brakuje czasu na malowanie paznokci.
Dla urozmaicenia i by nadać karnawałowy klimat Vipera Natalis 287 uzupełniłam błyszczącym topem Wibo Trend Extreme Nails nr 1, stylizacja prosta, ale efektowna.









8 komentarzy:

  1. Fajny duet. Z jednej strony elegancki przydymiony fiolet, z drugiej zaś rockowy glitter.
    Jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie, lakier Vipera bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne i w dodatku w moim ulubionym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The glitter works very good with the purple polish!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor i świetne połączenie:)♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)