środa, 21 stycznia 2015

Sally Hansen Green With Envy 110 i Lovely Top Jewels nr 1

Zieleń nie jest kolorem po który chętnie sięga większość dziewczyn przy wyborze lakieru do paznokci. I choć na rynku dostępna jest mnoga paleta odcieni zieleni to i tak wciąż nie należy do popularnych. Wyjątek może stanowić mięta- ten odcień zieleni ma chyba największe grono zwolenników pewnie dlatego, że jest to delikatny, pastelowy kolor co w porównaniu do na przykład butelkowej zieleni nie jest niczym kontrowersyjnym czy ekstrawaganckim.

Zieleń na paznokciach to z pewnością kolor dla odważnych osób. 
Dzisiejsza stylizacja to w głównej mierze słoneczna, lekko limonkowa zieleń Sally Hansen 110 Green With Envy, a dodatek do niej stanowi kolorowy, brokatowy top Lovely Top Jewels nr 1. Taki kolor zieleni jest bardzo energetyzujący, świeży, kojarzący się z wiosną i latem, na pewno jest bardzo pozytywny i przyciągający wzrok. Pokrywa płytkę bez prześwitów w dwóch warstwach, ma dobrą konsystencję i czas schnięcia. 
Czy jest ktoś kto odważyłby się nosić taką zieleń na paznokciach? Ja na pewno ;)










8 komentarzy:

  1. przyciąga uwagę :) takie żółte paznokcie mogłabym mieć i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za żółtym kolorkiem na paznokciach, ale ten mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrzyłam na ten lakier ostatnio w Naturze i żałuje, że nie wzięłam - świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaki cudny kolor i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Piękny kolorek i piękne połączenie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wyglada, a z brokatem bardzo mu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor!! Mam podobna zarowe ale niestety bardziej zgaszona z lovely.

    Piekne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)