sobota, 3 stycznia 2015

Ruffian nails- świąteczne

Ostatnie wspomnienie Świąt czyli to co na szybko udało mi się zmalować i sfotografować dosłownie chwile przed Wigilią :)


Wyszło niezbyt równo, ale bardzo się śpieszyłam i w sumie miałam nie publikować tej stylizacji jednak doszłam do wniosku, że nie ma co tego magazynować ;) Mogę tylko powiedzieć, że więcej świątecznych zdobień nie będzie aż do grudnia :D

Teoretycznie zdobienie nie jest typowo świąteczne, ale kolorystyka sprawia, że mi kojarzy się tylko ze świętami ;)






5 komentarzy:

  1. bardzo fajne, nie wiem tylko skąd ta nazwa tego rodzaju zdobienia się bierze...

    a ten czerwony mat jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wigilijne, ale równie dobrze na codzień i na randkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mi się takie zdobienia podobają a Twoje połączenie kolorów jest bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)