piątek, 2 stycznia 2015

Rajstopowe paznokcie v2 - kabaretki

Nowy rok, nowe inspiracje, nowe zdobienia i oczywiście nowe lakiery ;) Bez wątpienia już wkrótce pokażą się nowe kolekcje lakierów i bardziej stonowane, pastelowe stylizacje, ale póki co mamy karnawał czyli sezon na brokat, ciemne kolory i raczej wieczorowe stylizacje :)
Moją dzisiejszą propozycją są znów rajstopowe paznokcie (wcześniejsza stylizacja TUTAJ) tym razem w postaci kabaretek.


Efekt kabaretek uzyskałam przy pomocy stempli, a kontur obrysowałam czarnym lakierem Golden Rose Selective.
Nowością jest lakier Sally Hansen complete Salon manicure nr 190 Sheer Bliss (widoczny jako półprzeźroczysty biały pasek). Na początku nie byłam zadowolona z tego lakieru po prostu nie jest on w moim typie, ale z czasem się do niego przekonałam. To delikatny biały, perłowy lakier, który w niczym nie przypomina tych tanich perłowych lakierów z lat 90, on ma w sobie to coś! :)








Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

9 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądają ;) też planuję zrobić takie rajstopowe ze stemplami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi efekt rajstopowych paznokci tak bardzo się podoba, że mogłabym cały czas malować w ten sposób paznokcie :)

      Usuń
  2. Miałam takie kabaretki ;-D Ale nie nosiłam ich - na nogach takiego wzoru nie lubię, ale na paznokciach wygląda super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł :) nie widziałam chyba jeszcze takich paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie się prezentują <3 zamierzam zrobić takie hybrydy, zobaczymy co wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego mani jeszcze nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ciągle nie mogę się zebrać z tymi rajstopkami na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt!

    Rowniez zycze wszystkiego naj naj na ten Nowy 2015 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu świetne rajstopki! :) muszę w końcu zrobić coś takiego z pomocą stempli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)