czwartek, 8 stycznia 2015

Paznokcie jak pawie pióra

Zamarzyły mi się paznokcie przypominające pawie pióra, a ponieważ nie mam zbyt wiele czasu i cierpliwości na jakieś małe dzieła sztuki to jak zwykle znalazłam prostszy sposób na realizację swojego założenia ;)
Do osiągnięcia efektu pawich piór wprost idealny wydał mi się sposób malowania paznokci zwany Ruffian manicure i myślę, że udało mi się dzięki temu uzyskać to co chciałam.


Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:
  • biała perła Sally Hansen 190 Sheer Bliss
  • fiolet Sally Hansen 409 Good to Grape
  • grafit Sally Hansen 340 Black Platinum
  • turkus AVON nailwear pro+  Serene










13 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tej metodzie, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super dobrałaś kolorki :) wyglądają wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy kolory kojarzą mi się z pawimi piórkami, ale technika i całokształt zdobienia już tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest bardzo fajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! Chociaż zdobienie nie zimowe, chętnie nosiłabym je na paznokciach =)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)