sobota, 31 stycznia 2015

Manhattan Lotus Effect nr 10S

Weekendowa stylizacja z brokatem w sam raz na karnawałową imprezę :) Do jej wykonania użyłam dwóch piaskowych zieleni Wibo Glamour Sand nr 1 i 5 oraz złotego brokatu Manhattan Lotus Effect nr 10S.


Bazą do tego zdobienia była Miss Sporty PEEL OFF, dzięki której nie musiałam się specjalnie męczyć by pozbyć się tego brokatowego zdobienia. Dla podkreślenia imprezowego klimatu dodałam złote gwiazdki, które może i ładnie wyglądają, ale nie trzymają się zbyt długo na paznokciach ponieważ strasznie się zadzierają, łatwo nimi o coś zahaczyć i szybko odpadają. Więc jeśli ktoś myślał o zakupie takich gwiazdek to raczej odradzam.









8 komentarzy:

  1. Dokładnie, ciekawy ale jednak nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje taki mani:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie! Z tymi gwiazdkami wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tą bazę , ale kurcze ciągle nie mam czasu wypróbować :( mani idealne na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety te gwiazdki to nawet z zelem nie wspolpracuja...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)