środa, 28 stycznia 2015

Manhattan Lotus Effect 71S - cukierkowo, urodzinowo + Born Pretty Store

Lakier Manhattan Lotus Effect 71S mam już od jakiegoś czasu i choć bardzo mi się podoba nie miałam pomysłu na jego prezentację. W końcu jednak pojawił się jakiś pomysł i mam nadzieję na kolejne bo lakier jest wart tego by go pokazywać jak najczęściej.

Manhattan Lotus Effect 71S to delikatna mięta z zatopionymi drobinkami kolorowego brokatu co rzecz jasna utrudnia trochę kwestię zmywania lakieru, ale nie zniechęca ;) Jak w przypadku większości lakierów wymagane jest nałożenie 2 warstw by uniknąć prześwitów. 
Cukierkowa stylizacja przydała mi się dzisiaj idealnie ponieważ zabrakło mi czasu na przygotowanie specjalnego zdobienia z okazji rocznicy publikacji pierwszego posta na moim blogu :) Tak dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny i mam nadzieję, że będzie ich więcej, że nie zabraknie mi pomysłów na kolejne stylizacje oraz czasu na ich publikację ;) Swoją drogą tworząc tego bloga nie myślałam nawet, że tak mnie to wciągnie! Przede wszystkim nie wierzyłam w zdobycie tak dużej ilości czytelników, na dzień dzisiejszy jest to 99 obserwatorów i z tego miejsca chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za odwiedzanie mojego bloga oraz za Wasze komentarze, dzięki którym nie zabrakło mi motywacji do realizacji nowych zdobień :)


Bardzo miłym prezentem urodzinowym okazało się nawiązanie współpracy ze znanym chyba wszystkim sklepem internetowym Born Pretty Store :) Jest mi niezwykle miło, że mój blog został zauważony i że złożono mi taką propozycję. Na dobry początek współpracy otrzymałam prezent także dla moich czytelników w postaci kodu rabatowego z 10% zniżką na zakupy w sklepie BPS, aby ją otrzymać należy przy podsumowaniu wpisać kod QGL91. Sklep ma bardzo bogaty asortyment warto więc go odwiedzić i co ważne mimo, że jest zagraniczny to przesyłka zawsze jest darmowa :)









11 komentarzy:

  1. gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i oby więcej tych latek.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kształt paznokci jest cudowny! Mani genialny. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku - oby było takich roczków jeszcze więcej! ;-) Życzę owocnej współpracy z BPS - asortyment mają niesamowity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) a zdobienie delikatne i przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i zyczę wielu nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze gratuluje wspolpracy!
    Po drugie sto lat, sto lat i obys byla z nami jak najdluzej!
    Po trzecie to mam ta pistacje! Jest cudny, ale zmywanie obled ;/
    Po czwarte najwazniejsze, swietnie wyszlo Ci to polaczenie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)