niedziela, 11 stycznia 2015

Koronki na paznokciach - Sally Hansen 190 Sheer Bliss

Rajstopy czy koronki sama nie wiem to i to jest półprzeźroczyste ;) W każdym razie dziś wersja delikatna, biała, niewinna ;)


Chciałam stworzyć subtelną, kobiecą stylizację, która pasuje zarówno do pracy jak i na randkę, imprezę czy do szkoły, a że ostatnio mam słabość do efektu rajstopowych paznokci pomyślałam zrobię to w bieli!
Potrzebowałam do tego równie delikatnego uzupełnienia w postaci różowego Lovely Nude nr 6 (bardzo lubię). Tło dla białej koronki wykonałam przy pomocy białej perły Sally Hansen 190 Sheer Bliss, kontury obrysowałam białym lakierem Golden Rose Paris nr 04, a kwiatki powstały przy pomocy stempla. Nie dodawałam nic więcej żeby nie zepsuć lekkości tej stylizacji.











15 komentarzy:

  1. Nudziak jest cudny! Mani piękne chociaż przeszkadzają mi te grube białe linie w górnych częściach paznokci. Wygląda to troszkę jakby były to naklejki albo doczepione paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby były cienkie ;) jeśli przypominają naklejki to jeszcze pół biedy, ale sztuczne paznokcie to już nie jest efekt jaki chciałam osiągnąć ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie zdobienia, a twoje jest prześliczne!:0♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, takie dziewczęce i urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałaś lekko i kobieco - w 100% Ci się udało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koronka :) to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!! Tak subtelnie, kobieco, romantycznie....jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne sa te zdobienia i koronki wychodza Ci swietnie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)