sobota, 17 stycznia 2015

Golden Rose Selective nr 50 i Lovely Top Jewels nr 1

Propozycja na karnawałowy manicure to połączenie klasycznej czerni i brokatu. Żeby jednak nadać temu połączeniu oryginalności całość została pokryta dodatkowo matowym topem.


Zestawienie brokatu z matem na początku może wydać się abstrakcyjne bo przecież brokat nakłada się po to by błyszczał zaś matowy top ma odwrotne właściwości ;) Jednak w przypadku topu Lovely Top Lewels nr 1 udało się dalej utrzymać brokatowy błysk nawet po nałożeniu matu. 
Moim zdaniem tego typu stylizacja idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście :)










8 komentarzy:

  1. Wow! To połączenie jest niesamowite! Pozwolisz, że podpatrzę? Za tydzień idę na wesele i myślę, że takie paznokcie będą mi idealnie pasować do mojej stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)

      Usuń
  2. Genialne połączenie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Manicure idealny na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wyglądają takie pazurki♥!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby takie nic, polaczenie koloru z brokatem, a efekt powalajacy! Nie mniej wydaje mi sie, ze ksztalt pazurka tez robi swoje, bo nie wiem czy na moich kwadraciakach byloby to takie sliczne (braklo mi slowa - 13ta godzina w pracy, a bez spania to przeszlo 16h...)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)