wtorek, 30 grudnia 2014

Wibo wow glamour sand nr 3 & Wibo trend extreme nails nr 2

Zaczęło się sylwestrowe szaleństwo, wszyscy planują w co się ubrać, jak się umalować i uczesać ;) Ja w tym roku jedyne nad czym mogę się zastanowić to jak i czy w ogóle pomalować paznokcie ;) Ale tak naprawdę sylwester to tylko początek tego co w nadchodzącym czasie będzie motywem przewodnim, zaczyna się karnawał więc wreszcie można wyciągnąć wszystkie błyszczące lakiery, brokaty, cyrkonie i inne błyskotki bo właśnie to będzie ich 5 minut :)


Jeśli coś błyszczącego to na pewno lakiery Wibo z serii Wow Glamour Sand i Trend Extreme Nails. Pierwsza kolekcja to piaski pełne mieniących się w świetle drobinek, shimmeru czy nie wiem czego ważne że błyszczy natomiast druga kolekcja to już w większości topy z zatopionym brokatem, piegami i innymi świecidełkami.

Ja użyłam Wibo trend extreme nails nr 2 to bezbarwny, brokatowy top z odcieniami miedzi, złota i różu, który w delikatny sposób swoimi kolorami przypomina Wibo wow glamour sand nr 3 i właśnie dlatego postanowiłam te dwa lakiery ze sobą połączyć. Zależało mi na dobraniu lakierów o podobnej tonacji.







3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)