poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wibo wow glamour sand nr 2 - różowe śnieżynki

Piaskowe lakiery Wibo Wow Glamour Sand są idealne na zimę. Mienią się w świetle pięknymi kolorami zupełnie jak płatki śniegu :) Glamour Sand nr 2, który w dzisiejszej stylizacji odgrywa główną rolę ma bardzo dobre krycie już przy jednej warstwie praktycznie nie widać prześwitów chociaż ja standardowo nałożyłam dwie, ale to żaden problem bo lakier bardzo szybko schnie i co bardzo ważne przy piaskach łatwo się zmywa (tak naprawdę porównywalnie do tradycyjnego lakieru).


Niestety moje paznokcie nie wytrzymały i kiedy ja chciałam realizować swoje pomysły na zimowe stylizacje one postanowiły się połamać :/ Ale będzie to okazja żeby udowodnić wszystkim, że na krótkich paznokciach także można zmalować coś fajnego (mówię tak dlatego, że kilkakrotnie słyszałam, że tylko posiadając długie paznokcie można robić na nich wzorki itp co jest kompletną bzdurą bo długość paznokci nie ma tu żadnego znaczenia).







9 komentarzy:

  1. super zdobienie :) też jestem zdania że do zdobień nie są konieczne długie pazury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają ;) uwielbiam ten lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier :) uwielbiam go :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wzór i fajny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj już kilka wersji śnieżynek oglądam i wszystkie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ten motyw będzie pojawiał się coraz częściej ;)

      Usuń
  6. To fakt, nawet na krótkich pazurkach idzie zmalować cuda ;)

    Piękna śnieżynka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)