czwartek, 18 grudnia 2014

Wibo Wow Glamour Sand nr 1 - choinka

Ponownie w świątecznym wydaniu piasek od Wibo tym razem Wibo Wow Glamour Sand nr 1. Muszę przyznać, że gdy tylko zobaczyłam go w sklepie od razu skojarzył mi się ze świętami i wiedziałam, że muszę go mieć i wykorzystać do świątecznego zdobienia. Ta ciemna, mieniąca się zieleń w piaskowym wydaniu jest elegancka i bardzo pasująca do zimowych klimatów, każda stylizacja z jej wykorzystaniem jaka powstanie tej zimy będzie cieszyć oko właścicielki :)
Prawdziwy urok tego lakieru jest widoczny kiedy zawarte w nim drobinki zaczynają tańczyć w świetlnych promieniach i na pewno sprawdzi się nie tylko w te święta, ale także w sylwestra :)


 Lakiery z kolekcji Wibo Wow Glamour Sand są bardzo wytrzymałe (jak to piaski), a jednocześnie nie sprawiają kłopotu przy zmywaniu.
Jeśli ktoś lubi ciemne kolory na paznokciach i jednocześnie szuka czegoś ciekawego co mogłoby nadać paznokciom wyjątkowości w tym jakże szalonym czasie to Wibo Wow Glamour Sand nr 1 jest właśnie propozycją dla takich osób i co najważniejsze za niewielkie pieniądze :)







Pozostałe lakiery jakich użyłam to:
- Lovely Snow Dust nr 1
- Golden Rose Paris nr 04
- Rimmel 030 double decker red

4 komentarze:

  1. The red candy like lines look fantastic in this dark polish combination. It is an eye catcher!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie :) mam ten piasek, ale w zeszłorocznej wresji

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdobienie!
    Dawno nie bylam w rosmanie, wiec musze sie wybrac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)