środa, 31 grudnia 2014

Wibo Trend Extreme Nails nr 1 & Golden Rose Paris magic color nr 314

Nadszedł dzień, w którym wszystko będzie błyszczeć i migotać - sylwester. Choć poniższa stylizacja nie jest moim zdobieniem sylwestrowym dopiero będę je przygotowywać, ale na pewno może być propozycją na tę okazję.


Migoczące, srebrne drobinki z topu Wibo Trend Extreme Nails nr 1 połączyłam z ciemnym granatem Golden Rose Paris magic color nr 314 zawierającym fioletowy i niebieski shimmer co nadaje mu wyjątkowego charakteru. Całość dopełniłam srebrnymi księżycami z cyrkonii.
Bazę pod Wibo Trend Extreme Nails nr 1 na palcu serdecznym i środkowym stanowi srebrny Golden Rose nr 303, dodatkowo na palcu środkowym  przed nałożeniem topu dodałam granatowe plamki przy pomocy folii spożywczej. Całość mocno się błyszczy i migocze :)








7 komentarzy:

  1. Woww! Piękne połączenie, w sam raz na sylwestrową noc!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mani, idealny na Sylwestra :)
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

      Usuń
  3. Iscie sylwestrowe! Moje tez mialy sie swiecic jak oszalale, ale niestety braklo czasu na zabawe z brokatem ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :)dzisiaj też się bawiłam z tym topem Wibo :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie wszystkiego dobrego :) Ten top będzie miał teraz duże pole do popisu w karnawałowych stylizacjach :)

      Usuń
  5. Ten środkowy jest genialny :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)