czwartek, 11 grudnia 2014

Świąteczne paznokcie

Czas na kolejne świąteczne zdobienie, ten temat będzie dominował u mnie aż do Świąt bo jak już kiedyś wspominałam mam na tym punkcie absolutnego bzika :)
Dziś  klasyczne kolory kojarzące się z Bożym Narodzeniem czyli czerwień i złoto jednak poza tym zdobienie nie jest typowo świąteczne. Wystarczy zmienić kolorystykę i od razu efekt będzie inny. Dla przykładu zdobienie z takim wzorem wcześniej prezentowałam TUTAJ i na pewno nie można powiedzieć, że jest to stylizacja bożonarodzeniowa. 



Choć nie ma tu typowych elementów takich jak choinka czy dzwoneczki to wydaje mi się, że udało mi się oddać właściwy klimat. Jest elegancko i bez przepychu :)










7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś bombki na choinkę w takie wzory ;-) więc jak dla mnie trafiłaś w klimaty świąteczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. matowa czerwień wygląda świetnie ;) a te zawijaski bardzo ładnie oddają klimat świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym matem jest w tym zdobieniu klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta matowa czerwień! W połączeniu ze złotem wygląda tak trochę po królewsku , trochę też świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne i ten kolor czerwony! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są:) i te złote zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)