niedziela, 21 grudnia 2014

Sally Hansen Xtreme wear 465 Coin Flip - Lampeczki

W serii świątecznych zdobień nie może zabraknąć lampeczek :) Od jakiegoś już czasu ten motyw jest chyba równie popularny co dzwoneczki czy renifery. Swoją drogą bardzo prosta stylizacja, którą jak się okazało można odrobinę urozmaicić.

Zamiast klasycznie malować lampeczki farbkami czy lakierem użyłam cyrkonii, które od bardzo dawna zalegały u mnie bo ich kształt jakoś do niczego mnie nie inspirował aż tu nagle okazało się, że można z nich stworzyć całkiem ładne żaróweczki :) Zawsze to jakaś alternatywa chociaż na pewno bardziej praktyczne są te w całości malowane ponieważ cyrkonie jakich użyłam strasznie haczą o wszystko przez co szybko odpadają. Fajne rozświetlające tło dla tej stylizacji stworzył lakier Sally Hansen Xtreme wear 465 Coin Flip, dobrze się spisał ;)











7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają ;) też myślałam, żeby zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj miałam robić podobne zdobienie ;ale w końcu zmalowałam co innego ; świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tymi cyrkoniami! niby prosty motyw, a niesamowicie efektowny!!!

    U mnie DIY pingwinka :D
    igaszanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie z tymi "diamencikami" Wyglądają na prawdę jak lampki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)