wtorek, 16 grudnia 2014

Renifery

Temat świątecznych stylizacji wciąż aktualny i chyba każdy chcąc świątecznie zaakcentować paznokcie lub szukając pomysłu na takie zdobienie zetknął się z wątkiem reniferów. Propozycja świątecznych manicure bez wykorzystania wizerunku tych słodkich i jakże kojarzących się ze św. Mikołajem zwierząt jest po prostu niemożliwa. Ktoś mógłby powiedzieć, że to mało oryginalne bo widział to już milion razy i zgoda bo motyw tak znany i stary jak gość z białą brodą w czerwonej czapce ;) Ale ja postanowiłam nadać moim reniferom odrobinę wyjątkowości :D



Przy użyciu włochatego pyłku od Wibo moje reniferki zyskały na oryginalności (tak myślę bo nie spotkałam się nigdzie ze zdobieniem pokazującym prawdziwie włochate renifery) i choć nie łatwo było mi uchwycić ten meszek na zdjęciach to na żywo był widoczny i ogólnie cała stylizacja była dla mnie dość zabawna.
Zdjęcia przy sztucznym i słabym świetle, ale mam nadzieję że jednak widać ten efekt.











6 komentarzy:

  1. słodkie są ;D świetny pomysł z aksamitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudolf jest super ;) zwłaszcza ten nochal czerwony rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, słodkie i świetny pomysł na włochate renifery :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)