niedziela, 28 grudnia 2014

Rajstopowe paznokcie

Po serii świątecznych zdobień przyszedł czas na coś w sylwestrowym klimacie :) Postanowiłam przygotować coś bardzo kobiecego, a co może być bardziej kobiece jak koronki czy pończochy ;) Nie obyło się więc bez "rajstopowego" czy też "pończoszkowego" lakieru.


Pierwszy raz zdobienie z wykorzystaniem tego typu lakieru widziałam jesienią na Instagramie, ale u kogo nie pamiętam i do razu wiedziałam, że muszę mieć ten lakier! Długo szukałam gdzie można kupić rajstopowy lakier i w końcu po wielkich trudach już wiem :)
Z tego udało mi się ustalić to nie ma chyba jeszcze w sprzedaży takich "rajstopowych" lakierów i trzeba je sobie przygotować samemu, ale na szczęście to bardzo proste.

Do przygotowania takiego półprzeźroczystego lakieru potrzebne są:
- bezbarwny lakier
- czarny lakier
Te dwa lakiery łączymy ze sobą na oko do uzyskania pożądanego efektu (ja na około połowę buteleczki bezbarwnego lakieru dodałam jakieś 8 kropel czarnego Golden Rose Selective, który jest dość wydajny). Całość należy wymieszać do całkowitego połączenia się lakierów i tyle :)











8 komentarzy:

  1. ślicznie wyszły ;) też takie robiłam i bardzo lubię ten efekt :D
    na pewno są w sklepach sheer tinty z OPI, ale czarnego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super połączenie! uwielbiam takie kolory na paznokciach :) rajstopkowy paznokieć świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawa technika z tym "rajstopowym" zdobieniem ;-) Widywałam już tego typu zdobienia - chyba robią się coraz bardziej popularne ;-) Wyszło całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że rajstopowych stylizacji będzie coraz więcej, ich popularność rośnie :)

      Usuń
  4. Ale fajne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na netku jest ich co raz wiecej i wyglada to bardzo fajnie. Bardzi podoba mi sie to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)