środa, 17 grudnia 2014

Golden Rose Paris nr 04 w wersji świątecznej

Tym razem do wykonania świątecznej stylizacji użyłam mojego ulubionego połączenia kolorystycznego czyli bieli i złota. Już nie będę się powtarzać jak bardzo lubię ten duet i że pasuje zawsze i do wszystkiego bo piszę o tym przy każdej okazji jak tylko uda mi się z nimi zrobić jakaś stylizację. Biały lakier Golden Rose Paris nr 04 to absolutny must have w każdej kosmetyczce, jest nie tylko tani ale przede wszystkim i co najważniejsze idealnie kryjący. Przy krótszych paznokciach już jedna grubsza warstwa wystarczy do pokrycia płytki bez prześwitów, a dwie cienkie warstwy to pewniak, że paznokcie będą pokryte idealną bielą.


Do idealnej bieli dołączyły śnieżynki i choinka wykonane złotym lakierem Sally Hansen Xtreme Wear nr 465 Coin Flip.
W tym przypadku lakier jest rzadki, ale całkiem nieźle kryje przy drobnych elementach takich jak śnieżynki czy choinka użyłam tylko jednej warstwy natomiast przy paseczkach i palcu serdecznym konieczne było już nałożenie dwóch warstw. Kolor ten można określić jako takie metaliczne złoto, które jako dodatek lub tło jest ok, ale żeby nosić go samego to nie za bardzo mój klimat.
Ostatnim elementem było ośnieżenie paznokci lakierem Sephora nr 06 Gold Fever, to przeźroczysty top ze złotym brokatem i złotymi piegami.










6 komentarzy:

  1. strasznie mi się podobają takie śnieżynki na paznokciach :) a ostatnio się zastanawiałam, gdzie kupić biały lakier, chyba już mam odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zakupu tej bieli na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  2. Iście świąteczne złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ;) zwłaszcza śnieżynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne zdobienie, ale dla mnie za duzo zlota ;) ja akurat tych 2 kolorow nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)