czwartek, 4 grudnia 2014

Dzwoneczki - Wibo Wow Glamour Sand nr 4 i China Glaze Glistening Snow

Etap świąteczno-zimowych stylizacji zaczęłam już jakiś czas temu i na pewno będę go kontynuować aż do Świąt (jak nie dłużej). No bo kiedy jak nie teraz pokazywać te wszystkie dzwoneczki, śnieżynki, choinki itd :)
Dziś stylizacja z delikatnym dzwoneczkowym akcentem zwiastującym, że Święta coraz bliżej ;) Kolorystyka na jaką się zdecydowałam nie jest typowo świąteczna, ale za to na pewno zimowa. Przecież nie każda świąteczna stylizacja musi krzyczeć czerwienią, bielą i zielenią bo to głównie te kolory kojarzą się z tym tematem. Także ja wybrałam zimne, ale za to iskrzące i migoczące w świetle lakiery. Pierwszy z nich to Wibo Wow Glamour Sand nr 4 - granat z fioletowo, różowo, złoto, zielonym połyskiem (tyle tych kolorów mieni się buteleczce, że aż ciężko je odgadnąć) o piaskowej fakturze, który jak wszystkie lakiery z tej serii szybko schnie i dość długo się utrzymuje, a przy tym zmywanie nie sprawia kłopotu.


Drugim mroźnym lakierem w tej stylizacji jest  China Glaze Glistening Snow - i tu określiłabym go jako szary, holograficzny piasek ;) Lakier jest szary, ale w świetle mieni się wszystkimi kolorami tęczy, do pełnego krycia bez prześwitów potrzebowałam użyć 2 warstw, schnie równie szybko co Wibo (to chyba domena piasków) z tym, że tutaj przy zmywaniu troszkę trzeba się pomęczyć, ale to naprawdę nic wielkiego.
Jeśli chodzi o dzwoneczki to wykonałam je przy użyciu Wibo Wow Glamour Sand nr 4, złote elementy to Lovely Snow Dust nr 1, różowe kropeczki to Wibo Wow Glamour Sand nr 2 i zielone listki i czarne obramowanie dzwonków to już farbki akrylowe.












9 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda ;D mam ten lakier, ale nie pomyślałabym, że tak fajnie wpasuje się w świąteczne klimaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy dzwoneczek, bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The holiday spirit is definitely on your nails. This mani came out great!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze podziwiam jak ktoś maluje na piaskach :-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)