wtorek, 11 listopada 2014

Żyrafa

Na pomysł ozdobienia paznokci żyrafimi plamkami wpadłam robiąc poprzednią stylizację PLAMKI, no po prostu nie mogłam się oprzeć żeby spróbować :) Średnio miałam kontrolę nad tym co się z tymi plamkami dzieje ponieważ nakładając kropki lakieru na mokry lakier to wszystko zaczyna żyć własnym życiem i układa się jak popadnie. Trzeba działać szybko (żeby lakier nie był za suchy i by plamki mogły się dobrze rozlać) i odpowiednio dozować krople, tego się nauczyłam podczas robienia tej stylizacji ;)



Myślę, że jeszcze kiedyś spróbuję pomalować paznokcie w ten sposób i postaram się to zrobić z większą precyzją w końcu już wiem o co chodzi ;)




 Do wykonania stylizacji użyłam lakierów:


10 komentarzy:

  1. Super efekt! Bardzo mi się podoba - pierwsze skojarzenie "Zoo" ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny! Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba, kiedys zrobie takie mani :) Zapraszam do mnie na blog :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tego nie probowalam i chyba pora to zmienic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)