poniedziałek, 17 listopada 2014

Zapomniane

Porządkując folder ze zdjęciami, w którym już ledwo mogłam coś znaleźć natknęłam się na kilka niepublikowanych stylizacji. Stylizacje były przygotowywane jakoś na początku powstania bloga, a że za kilka miesięcy minie rok odkąd opublikowałam swój pierwszy post to może czas żeby jednak nie zalegały w czeluściach komputera :) 
Dziś pierwsza z zaległych stylizacji w lekko zimowej kolorystyce, a skoro zima to i święta na punkcie których mam totalnego świra i już przygotowałam jedną świąteczną stylizację i niedługo myślę będę mogła ją pokazać, ale najpierw moje "dinozaury" :)









14 komentarzy:

  1. Ten granatowy lakier wygląda cudnie ;-) Bardzo przyjemne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zimowo się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie kolorów i całe zdobienie!!! Nie doczytałam tylko numerów lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR Fantastic nr 196 i CG Glistening Snow :)

      Usuń
  5. Pokazuj pokazuj te dinozaury, bo są świetne :-)) Mogę wiedzieć jak nazywa się chinka? Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te dinozaury :) teraz aztek nails są na czasie, a to zdobienie mogłoby się spokojnie wpasować w klimat :) takie azteki zimą :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)