czwartek, 20 listopada 2014

Zapomniane - koniec

Dziś ostatnia stylizacja z cyklu "Zapomniane" czyli staroci zalegających gdzieś w otchłani komputera, które zdecydowałam się jednak pokazać.
Ta stylizacja (pamiętam dobrze) była można powiedzieć podwaliną do wykonania zdobienia, które nazwałam Deser Truskawkowy. Jak tylko kupiłam Golden Rose Jolly Jewels chciałam połączyć go z białym lakierem i w pierwszej wersji zrobiłam to właśnie tak jak widać na zdjęciach jednak nie do końca był to efekt jaki chciałam uzyskać w związku z czym postanowiłam tego zdobienia wtedy nie publikować. Lakier odłożyłam na jakiś czas aż w końcu doznałam olśnienia jak połączyć ze sobą te dwa kolory i tak powstał mój Deser Truskawkowy :)





8 komentarzy:

  1. A mnie właśnie bardzo podoba to prostokątne zdobienie. Świetny miałaś pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na zdobienie - mi to by nawet do głowy nie przyszło ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne :d no wiesz Ty co :D dopiero teraz pokazujesz takie cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł!! (mogę ciutkę odgapić?) :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. z daleka, na miniaturce to wyglądało, jakby to różowe to były drobne, gęsto ułożone kwiatki :D fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego mani jeszcze nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na mani ;) podoba mi się ;) też wygrzebuję teraz z komputera zdjęcia, bo na razie mam przymusową przerwę w malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)