środa, 26 listopada 2014

Yves Saint Laurent nails

Jakiś czas temu oglądałam film "Yves Saint Laurent" opowiadający o karierze oraz szalonej miłości znanego projektanta mody. I choć sam film nie zrobił na mnie większego wrażenia, nawet nie obejrzałam go do końca to właśnie z niego zaczerpnęłam inspiracje do przygotowania zdobienia w stylu Yves Saint Laurent :)
W filmie była scena kiedy to młody projektant tworząc nową kolekcję zainspirował się pewnym obrazem, z którego grafikę przeniósł na sukienki i właśnie one przyniosły mu ogromną sławę. A ja postanowiłam w ten sposób ubrać paznokcie :)

Poniżej zdjęcie projektanta wraz z sukienką, o której pisałam :

 
żródło zdjęcia: LINK

A teraz pora na moją modową stylizację









Wersja z matowym topem :




Na koniec dwa słowa o lakierach Sally Hansen Xtreme jakich użyłam do wykonania tej stylizacji.
300 White On fajny, dobrze kryjący biały lakier wystarczą dwie cienkie warstwy do zakrycia prześwitów, dobrze się nakłada i dość szybko schnie, nie żałuję że kupiłam aż dwie buteleczki :) Ogólnie jest to lakier godny polecenia choć wciąż wydaje mi się, że biel z Golden Rose nie ma sobie równych no i w cenie 1 Xtreme można mieć dwa GR. No i kobalt 420 Pacific Blue tutaj nie nakładałam go na całą płytkę więc ciężko mi go dokładnie ocenić jednak po fragmentach do jakich go użyłam mogę stwierdzić, że raczej słabo kryje (mam 3 lakiery różnych firm w odcieniu kobaltu i każdy słabo kryje może to specyfika koloru) dwie warstwy na białej bazie dają zadowalający efekt bez prześwitów, bez bazy pewnie konieczne jest nałożenie większej ilości warstw. Na tą chwilę tylko tyle mogę na jego temat powiedzieć.

7 komentarzy:

  1. Great inspiration and a fantastic outcome!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie zmalowane - choć sukienki takiej w życiu bym nie ubrała, to już paznokcie takie chętnie bym nosiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny wzór, u siebie raczej by mi się taki nie podobał :P

    Pomyśl, pomyśl i zapraszam do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka mi się nie podoba , ale paznokcie tak ;) na paznokciach zdecydowanie lepiej wygląda ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki wyszly Ci super, a co do sukienki uwazam tak jak Lucy, ze jest brzydka ;) jakby do pudla wpadla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Uwielbiam mani inspirowane modą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)