środa, 12 listopada 2014

Turkusowy zawrót głowy

Na ten sposób malowania paznokci pierwszy raz trafiłam już chyba ponad rok temu i zrobił on na mnie ogromne wrażenie, po prostu zawrócił mi w głowie! :) Wersji kolorystycznych widziałam bardzo dużo od róże przez czerwienieni, fiolety, zielenie, błękity, turkusy i najczęściej właśnie w połączeniu ze srebrem :) choć wariacji na ten temat jest całe mnóstwo. Nie wiem czy ta metoda ma to jakąś nazwę, czy jest to jakaś odmiana półksiężyców, jeśli ktoś wie jak powinno się to określać będę wdzięczna za uświadomienie ;)
Będę jeszcze próbować z innymi kolorami bo ta stylizacja trafia do mnie w 100% :D


Zdjęć jest dużo bo nie mogłam się zdecydować i żal mi było cokolwiek odrzucić... :)












12 komentarzy:

  1. Świetne mani, ale masz cudne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zdałam sobie sprawę, że wieki nie nosiłam ruffianów! świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) o ile się nie mylę jest to ruffian manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak to możliwe, że jeszcze tak nie miałam pomalowanych paznokci, mimo że tak strasznie podoba mi się tyn styl zdobienia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdobienie i kolory trafiły w mój czuły punkt :) a jeszcze bardziej genialne są twoje paznokcie zakochałam się w tym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać, czas na zmianę kształtu ;)

      Usuń
  6. Cudowne ! Chodzi za mną to zdobienie, ale czekam, aż mi nieco podrosną pazurki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną tez chodziło bardzo długo aż w końcu się udało :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolorek i ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienie!!!

    swoją drogą zastanawiam się dlaczego ono się nazywa ruffian?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)