sobota, 29 listopada 2014

Śniegowce - Golden Rose Carnival 01

Nie mogę doczekać się śniegu, a ten jakoś nie spieszy się żeby spaść więc postanowiłam zaśnieżyć swoje paznokcie :)
Najprostsze zdobienie na świecie, a daje namiastkę śnieżnej zimy :D Tradycyjny french pokryłam topem z Golden Rose Carnival 01 i gotowe :)



Białe końcówki przy frenchu wykonałam przy pomocy lakieru Miss Sporty z kolekcji Et Voila, który posiada specjalny pędzelek do precyzyjnego wykonania białej kreski. Jest on bardzo krótki i ścięty pod skosem, a sam lakier dobrze kryje i nie smuży. Stylizację malowało mi się bardzo przyjemnie, pewnie to zasługa tego pędzelka specjalisty ;)









9 komentarzy:

  1. super! świetny jest ten top, zima się zbliża i czas go odkurzyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz genialne paznokcie :) Mani genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra! Świetnie pokazałaś śnieg na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, śnieżne mani:) Nie wiedziałam, że lakiery z serii Et Voila maja takie fajne pędzelki. Myślę, że chyba się zaopatrzę w biel od Miss Sporty :)
    Co do śniegu, to sama również już nie mogę się go doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam za śniegiem nie przepadam, ale na paznokciach może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to sie ciesze, ze sniegu nie ma i mam nadzieje, ze jeszcze dlugo tak zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)