sobota, 22 listopada 2014

Promocja Rossmann 1 + 1

W środę zakończyła się promocja na kosmetyki do makijażu w Rossmann 1 + 1 gratis. Oczywiście od pierwszego dnia jej trwania już byłam w sklepie żeby zdążyć coś kupić i w zasadzie co kilka dni tak przychodziłam i coś kupowałam. Wielkim zdziwieniem był dla mnie fakt, że niczego nie brakowało, a z promocjami na kosmetyki w Rossmannie często jest tak, że już pierwszego dnia półki świecą pustkami. Tym razem było inaczej (przynajmniej w Rossmannie obok mnie) towar był na bieżąco uzupełniany i co raz przybywały nowe rzeczy co oczywiście odbiło się znacząco na moim portfelu, ale nie mogłam się powstrzymać :D

Oprócz sporej ilości lakierów kupiłam też trochę kosmetyków do makijażu (żal było nie skorzystać i kupić same lakiery), ale co mnie zaskoczyło to fakt, że promocją objęte były także odżywki do paznokci! Ha, kto o tym wiedział?! Ja się dowiedziałam ostatniego dnia zupełnie przez przypadek więc od razu kupiłam top osuszający Insta-Dri od Sally Hansen (tuż przed rozpoczęciem promocji wstawili szafę tej firmy co mnie bardzo cieszy) i żel do skórek. Tak się podekscytowałam widokiem szafy Sally Hansen, że widziałam tylko ją i kupiłam aż 11 lakierów z serii Xtreme wear. O jakości tych lakierów będę pisała w kolejnych postach przy okazji prezentacji stylizacji z ich wykorzystaniem kilka kolorów już zdążyłam przetestować z różnym skutkiem, ale o tym innym razem.


Nie ominęłam też szafy Wibo i skompletowałam całą kolekcję Wow Glamour Sand :)


A na zakończenie pochwalę się jeszcze nagrodą w konkursie organizowanym przez Cztery Pory Roku i Vipera Cosmetics na FB. Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie manicure z matowymi elementami, a że zasady konkursu były bardzo przyjazne i można było zamieścić stylizacje wcześniej przygotowane i publikowane to wrzuciłam prawie wszystko co miałam w wersji matowej i jakimś cudem mi się udało wygrać (chociaż nie wiem, która z moich stylizacji tak naprawdę najbardziej się spodobała).
Te 2 zimowe kremy są świetne! bardzo dobrze nawilżają, a przy tym nie pozostawiają efektu tłustych rąk, nie zawierają parabenów ani silikonów co jest bardzo ważne. Szczerze polecam tę serię :) Balsamu do ciała oraz lakierów Vipera nie miałam okazji jeszcze użyć, ale jak już mi się to uda na pewno dam znać o swoich wrażeniach :)

To tyle strasznie się rozpisałam, ale gdybym naprawdę chciała opisać wszystko to pewnie nikt nie dotrwałby do końca ;)
Jutro pierwsza stylizacja z użyciem lakierów Xtreme wear i moja opinia na ich temat.

7 komentarzy:

  1. ile lakierów! ;o ja też co nieco kupiłam, jeszcze dziś pokażę w poście ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo lakierów, ja uwielbiam te nowe lakiery z Wibo!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery SH mają śliczne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudowności :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja Cię :d zaszalałaś :P czekam na prezentację lakierów na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w rosku postawili szafe z SH i będę musiała kiedyś coś kupić. Czekam na bliższe info o lakierach. No i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)