środa, 8 października 2014

Wibo Trend Extreme Nails nr 1

Naszło mnie na coś błyszczącego więc sięgnęłam po najbardziej iskrzący lakier jaki mam czyli Wibo Trend Extreme Nails nr 1. Jest to lakier maksymalnie naładowany błyszczącymi ozdobami i brokatem, które niesamowicie pięknie odbijają światło i paznokcie całe błyszczą od tych małych iskierek :D
Nakładając go już w pierwszej warstwie nabiera się spora ilość świecidełek i tak naprawdę druga warstwa to tylko formalność ;) Wibo Trend Extreme Nails nr 1 jest godny polecenia ze względu na elegancki wygląd, przystępną cenę, porządne krycie i w miarę szybki czas schnięcia. Trudności w zmywaniu tego typu topów są po prostu nieuniknione.


 Niestety nie udało mi się uchwycić blasku tego lakieru w słońcu, ale zapewniam że te świecidełka po prostu odbijają światło niczym lusterka. Moim zdaniem to prawdziwa gwiazda wśród brokatowych topów!







Beżowy nude to Miss Sporty nr 031.

10 komentarzy:

  1. Love the half moon effect with the glitter polish. Looks very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łałłł.. wygląda naprawdę cudownie!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na błyszczące halmoony :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne paznokcie, lakier fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelne połączenie nude + delikatny brokat. Jestem na tak! Świetnie to wygląda! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie prezentują się świetnie! :) ten topper z wibo daje cudny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda i fajny pomysł miałaś na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie!!

    na tym kształcie pazurków wszystkie zdobienia wyglądają ładniej!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)