wtorek, 21 października 2014

Wibo Extreme Nails - Biel i złoto

Po tych wszystkich świecidełkach jakie ostatnio nosiłam przyszła pora na coś mniej krzykliwego, ale na pewno nie nudnego. W tym celu sięgnęłam po klasyczne połączenie bieli i złota (inna stylizacja w tej kolorystyce TUTAJ). Do jej wykonania użyłam białego lakieru Wibo Extreme Nails nr 25, matowego topu od Lovely oraz złotych ćwieków. Nic w tym trudnego, a efekt jest bardzo stylowy, elegancki ale z pazurem ;)


Przez bardzo długi czas nie wyobrażałam sobie jak można pomalować paznokcie tylko na biało (chyba przez skojarzenie jeszcze z czasów szkolnych kiedy to dziewczyny chodziły z paznokciami pomalowanymi korektorem ;)), zwykle traktowałam ten lakier jako bazę pod inny kolor lub jako dodatek jednak teraz przekonałam się, że warto czasem postawić biel na pierwszym planie :)










Lubicie biel na paznokciach?

15 komentarzy:

  1. wow, ile warstw bieli nałożyłaś? efekt jest przepiękny, żadnych prześwitów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 warstwy bieli Wibo i 1 warstwa matowego topu

      Usuń
  2. Jakiś czas u siebie prezentowałam niemal identyczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam białe paznokcie :) są mega eleganckie.. a jeszcze ze złotym dodatkiem, ah piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne po prostu nieskazitelnie idealne mani super połączenie z tymi złotymi ćwiekami super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz tak piękny kształt paznokci, że cokolwiek byś zrobiła to i tak będzie wyglądać genialnie ;) a faktycznie połączenie bieli z ćwiekami wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam takie samo skojarzenie do białych paznokci! A od tych wakacji często noszę swoje pomalowane na biało, zaczęły mi się takie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, eleganckie połączenie bieli i złota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)