środa, 22 października 2014

Wibo Extreme Nails - Biel i złoto cd

Mimo że wczorajsza stylizacja była jak dla mnie niemalże idealna i w zasadzie nic jej nie brakowało to nie byłabym sobą gdybym jeszcze czegoś nie zmieniła. Czasem tak po prostu mam, że jedną stylizację przerabiam ile tylko się da :) co prawda z różnym skutkiem, ale uwielbiam takie eksperymenty.
Co takiego się zmieniło od wczoraj? W zasadzie niewiele, dodałam tylko złote kropeczki na palcu środkowym i serdecznym, do których wykonania użyłam piasku Lovely Snow Dust nr 1. Taki drobiazg, niby nic, a jednak jest coś zupełnie innego :)














14 komentarzy:

  1. wow! połączenie białego ze złotem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba jednak wolę tą wersję :) super te kropki wyglądają w połączeniu z ćwiekami. i dziś kupiłam tą biel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie ;-) Bardzo podoba mi się to zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz również to świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie bieli i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczorajsza była genialna, ale dzisiejsza... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne paznokcie!! :)). Dodaję do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biel i złoto - piękne połączenie ;) bardzo lubię kropeczki ;) ślicznie te paznokietki zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdziłam pierwszą wersję i w sumie to obie są świetne (super połączenie kolorów), ale ta druga o niebo lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropki i złoto w połączeniu z białym ;) mimo iż nie są to moje ulubione "kwestie" zdobienie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)