piątek, 31 października 2014

Halloween nails

W końcu znalazłam czas żeby zrobić paznokcie na Halloween i to w ostatniej chwili ;) Może nie wzniosłam się na szczyt swojej fantazji, ale miałam dosłownie chwilę i tak na szybko wymyśliłam coś takiego co w sumie chyba też nie jest znów takich najniższych lotów ;)
Wykonanie tej stylizacji to dosłownie chwila i do tego nie trzeba mieć jakiś szczególnych zdolności. Do jej wykonania użyłam czarnego lakieru Golden Rose Selective oraz szarego Golden Rose Fantastic (nr 186), który delikatnie okurzyłam przy pomocy gąbeczki białym lakierem Miss Sporty. Cała reszta to już farbki akrylowe, których użyłam drugi raz w życiu i jedyne czego mi do nich brakuje to dobrego, cienkiego pędzelka. Całość pokryłam osuszaczem z Eveline, który całkiem nieźle się błyszczy :)


Zapraszam do oglądania mojej stylizacji na  Halloween








Inna propozycja na Halloween, która powstała nieco wcześniej i nie do końca miała nią być TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. PS sorki za spam, ale najpierw nie mogłam opublikować żadnego, a potem poleciały 3 takie same komentarze ;p

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega! :D Chciałam wytypować jedną rzecz która mi się podoba najbardziej, ale jestem zachwycona absolutnie całym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie to wymyslilas, prawdziwe 'straszne' mani :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pajęczynki bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pajęczynki bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pajeczyny strasznie podobaja mi sie na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)