środa, 3 września 2014

Wrześniowe nowości

Chociaż nie mogę się wciąż ogarnąć ze stworzeniem nowych stylizacji to nie umknęły mi nowości lakierowe w Rossmannie. Wibo wypuściło kilka nowych serii lakierów, które od razu wpadły mi w oko i kupiłam kilka sztuk na przetestowanie. Już wiem, że szybko znów pobiegnę po kolejne kolory i oczywiście czekam kiedy pojawią sie lakiery z nowej kolekcji Lovely Top Jewels.
To co udało mi się dziś na szybko kupić to lakiery z kolekcji:
  • Trend Extreme Nails nr 1
  • Leather nr 4 i 1
  • Wow Granite Sand nr 1 i 5
  • Chic Matte nr 3

Pokrótce, Trend Extreme Nails to bezbarwny top pełen migoczących, srebrnych ozdób. Mam jeszcze upatrzony czerwono złoty brokatowy top (chyba wszystkie lakiery z tej serii to były błyszczące brokatowe topy, kolejna wizyta w Rossmanie jest konieczna do dokładnego obejrzenia wszystkich odcieni).
Leather to jak napisał producent na opakowaniu lakier imitujący efekt skóry brzmi ciekawie, a jak będzie wyglądać na paznokciach to już wkrótce pokażę na blogu bo sama nie mogę się doczekać żeby go wypróbować. Wow Granite Sand to piaski, które są bardzo podobne do KIKO Cupcakes także kto lubuje się w kiko, a nie miał okazji ich kupić ze względu na słabą dostępność w Polsce to zachęcam to wypróbowania właśnie tej kolekcji tym bardziej, że kosztują poniżej 8 zł (ja na pewno kupię więcej kolorów). Chic Matte to lakiery o matowym wykończeniu to żadna nowość, ale gama kolorystyczna jest wręcz idealna na jesień.



Bardzo mnie cieszy, że zaczynają się już pojawiać lakierowe nowości, czekam na więcej !

9 komentarzy:

  1. Ja na większe zakupy muszę poczekać do wypłaty ;-D Na razie kupiłam tylko dwa lakiery: Wibo, Granite Sand nr. 5 i Lovely, Top Jewels nr. 1 bo u mnie w Ross już są dostępne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe myślałam nad tymi topami ale nie miałam pojęcia jak wyglądają, a wydaje mi się, że fajnie do matu będą wysychały. kupiłam piasek i jeden ze zwykłych wibo, niedługo u mnie na blogu w nowościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeden piasek z serii Wow Granite Sand i jest piękny:). Poza tym skusiłam się na jeden odcień, który kryje po nałożeniu jednej warstwy. Jestem ciekawa, jak będą wyglądały te lakiery o skórzanym wykończeniu. Sama się na nie nie skusiłam, więc poczekam, aż je pokażesz na blogu:).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy! kuszą dzisiaj te lakiery na blogach.. muszę jutro iść je obejrzeć i zapewne coś zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie dałam sobie bana na zakupy lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś pierwszy raz widziałam je na żywo i jestem w szoku ile tych nowości na raz wypuścili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja czekam na przypływ gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jeszcze żadnych nowości w Rossmanie, a szafa Wibo i Lovely świeci pustkami :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)