piątek, 12 września 2014

Wibo Leather

Wibo Leather czyli lakier do paznokci imitujący efekt skóry, a prościej skórzany lakier do paznokci ;)
Jak to się zwykle okazuje- z imitacjami bywa różnie, czasem są zwyczajnie porażką, a czasem okazują się być całkiem przyzwoite. Jeżeli chodzi o lakiery z kolekcji Wibo Leather (na którą składają się 4 odcienie ja prezentuje nr 1- beż, nr 2-czerwień, nr 4-czerń) to nie należy dosłownie traktować tego, że będziemy mieć "skórzane" paznokcie bo jak sam producent napisał lakier jest imitacją efektu skóry :) 
Lakiery Leather mają bardzo drobnoziarnistą strukturę, w dotyku prawie niewyczuwalną i jak się tak dłużej przyjrzeć to można doszukać się podobieństwa do sztucznej skóry, a to już coś ;)



No ale wracając do lakierów mam wrażenie, że każdy z nich strukturalnie trochę się od siebie różni. Na przykład beż ma chyba najbardziej chropowatą strukturę, mini grudki są dość mocno widoczne. Czarny jest najmniej ziarnisty i przy tym odniosłam wrażenie najbardziej błyszczący ;) I oczywiście czerwień moja faworytka, najbardziej zbliżona do skórzanego efektu, a przy tym intensywność koloru zwala z nóg :D
Sam pomysł na stworzenie tego typu lakierów jest super, jak dla mnie bardzo trafiona jesienna nowość.








17 komentarzy:

  1. Ślicznie je połączyłaś! Fajnie, że teksturą chociaż nieco przypominają skórę, bo np 'skórzane' lakiery z Claire's wyglądały jak piaski :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki i manicure. Muszę się skusić na jakiś lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm jak dla mnie wygladaja jak piaski...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam póki co tylko czarny:) co do świecenia, nie mogę się zgodzić :) jak dla mnie to jest to wykończenie matowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na trójkątach wyszedł lekko błyszczący, sprawdzę jak wyjdzie na całej płytce i dam znać ;)

      Usuń
  5. Spodziewałam się innego efektu, ale lubię takie piaskowe faktury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie z nimi wymyśliłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie je zestawiłaś:). Ja wczoraj kupiłam beżową wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to mani, sama planowałam coś podobnego zmalować - takie trójkąty ;-) Mi się podoba efekt tych skórzanych lakierów, jednak na razie nie planuję żadnych z tej serii kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie razem wyglądają, choć solo beż zupełnie mi się nie podoba. za to czarny jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś mnie te lakiery nie powalają, ale świetne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam czerwony( najładniejszy z całej serii moim zdaniem) i beżowy ;) ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w ogóle nie przypominają skóry;) ale efekt ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodziewałam się innego efektu końcowego ,bardzo przypominają piaski tylko mają więcej połysku.
    Nie żałuję że nie zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)