niedziela, 21 września 2014

Wibo Leather Nr 4

Tym razem główną rolę w stylizacji będzie odgrywać Wibo Leather Nr 4 czyli skórzana czerń. Przy poprzedniej stylizacji (TUTAJ), w której dominował Wibo Leather Nr 1 napisałam, że czarny lakier z tej kolekcji jest według mnie dość błyszczący i chyba pozostanę przy tej opinii. Myślę, że efekt imitujący wygląd skóry w jakimś stopniu został osiągnięty, ja jestem zadowolona z tego lakieru, fajnie wygląda, dobrze się nosi, 2 warstwy zapewniają ładne krycie bez prześwitów, a przy tym łatwo się zmywa. 
Warto mieć go w swojej kosmetyczce tej jesieni.


 Zapraszam do obejrzenia stylizacji :)











16 komentarzy:

  1. Czerń i złote ćwieki, uwielbiam to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny, jak ktoś lubi takie rock'owe klimaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie pasują ćwieki do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie ;) mój czarny nadal czeka na pierwsze użycie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo! Ja nigdzie nie mogę znaleźć tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda naprawdę ślicznie i te lakiery wyglądają całkiem ciekawie.
    Buziaki♥
    daaisyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna "skóra" jest genialna :D ale beżowa jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam :) Wygląda świetnie z ćwiekami !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam czerwień i beż ;) czarnego jeszcze nie, ale efekt mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. The leather effect is very cool and I really love the ring finger design!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, przemyślany mix :) chociaż do mnie ten lakier "skórzany" nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wzorek, nie mniej struktura lakierów skórzanych do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie pasuje ten lakier do ćwieków:) Super mix:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)