piątek, 5 września 2014

Pastelowe

Ostatnio w Rossmannie natknęłam się na promocję lakierów Bourjois, a ponieważ nigdy nie miałam żadnego lakieru tej marki postanowiłam skorzystać z okazji.
Moim celem stał się delikatny, pastelowy błękit. Takiego odcienia brakowało w moim kuferku. Muszę jednak przyznać, że trochę się zawiodłam na tym lakierze. Czas schnięcia mam wrażenie, że ciągnął się w nieskończoność! Nałożyłam 2 warstwy i w końcu poddałam się z oczekiwaniem na wyschnięcie więc poszłam spać i rano lakier był jeszcze miękki. Kolejnym razem kiedy użyłam tego lakieru nałożyłam 1 warstwę rano i 2 po południu i takim cudem udało mi się jakoś doprowadzić go do wyschnięcia. Kryje przy 2 warstwach, ale przy tym jest dość rzadki i może się rozlewać na płytce.
Czy jest wart polecenia? dam mu kolejną szansę (jak to mówią do 3 razy sztuka) i wtedy zdecyduje.


Przy okazji przypominam o ROZDANIU, które trwa jeszcze tylko do końca przyszłego tygodnia! :)










8 komentarzy:

  1. Fajny ma kolorek. Ale skoro tak długo schnie.. to nie jest raczej przeznaczony dla mnie bo nie mam cierpliwości do takich grymaśnych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze można na niego użyć jakiegoś wysuszacza lakieru ;-) Kolor ma cudny, zastanawiałam się nad nim, ale na razie skończyło się tylko na zastanawianiu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne połączenie ;) no niestety też mam niektóre lakiery, które prawie wcale nie wysychają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo to nie dla mnie ze względu na schnięcie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądają ale szkoda, że jest taki problem z wysychaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ma cudny! Mam 1 swietny lakier ktory tez nie chce schnac i nie wiem co z nim zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani bardzo ładne ;) mam też takie gagatki, które nie chcą wyschnąć, ale teraz ich unikam, bo nie mam aż tyle czasu czekać

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdobienie, ale też czytałam kiepskie opinie o tych lakierach Bourjois

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)