niedziela, 28 września 2014

nieplanowane Halloween manicure

Z założenia miałam przygotować rockową stylizację jednak ostatecznie uzyskałam chyba bardziej coś w stylu Halloween ;) W sumie też może być tym bardziej, że październik zbliża się wielkimi krokami, a kiedy już nadejdzie zacznie pojawiać się coraz więcej tego typu stylizacji. Może to mały falstart, ale co tam dobrze, że nie wyskoczyłam z reniferami ;)


Do wykonania stylizacji wykorzystałam lakiery z kolekcji Wibo Leather nr 1, 2 i 4. Skórzana czerwień czyli nr 2 zachwyca mnie swoim intensywnym kolorem, niezwykle kobiecy, ale chyba jest odrobinę zbyt matowy przez co bardziej przypomina lakier piaskowy. Kiedy użyłam go do wykonania elementów zdobienia Wibo Leather wydawało mi się, że najbliżej mu do skórzanego efektu jednak teraz kiedy pomalowałam nim całą płytkę zaczynam zmieniać zdanie, niemniej jednak i tak ten lakier nadal bardzo mi się podoba i nie mogę powiedzieć na niego złego słowa. Bardzo dobre krycie już przy pierwszej warstwie, druga dla perfekcjonistów ;) Bardzo wytrzymały, a jego matowe i drobnoziarniste wykończenie nadaje mu wyjątkowego charakteru.






11 komentarzy:

  1. Born Pretty Store organizuje konkurs na manicure halloweenowy - byłoby jak znalazł na tą okazję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.bornprettystore.blogspot.com/2014/09/2014-halloween-nail-art-contest.html ;-)

      Usuń
    2. Dzięki za info ;) warto spróbować

      Usuń
  2. Ile się dzieje na Twoich paznokciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietoperki są czadowe, ale ogólnie jak dla mnie za duży misz masz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetnie ze sobą współgra, brakuje tylko pajączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już je oglądałam i bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)