poniedziałek, 18 sierpnia 2014

French w trójkątach

Jak zwykle po urlopie ciężko jest się ogarnąć i wrócić do normalnego rytmu. W moim przypadku dotyczy to nawet malowania paznokci, które w czasie wakacji zeszły na plan dalszy i przez ponad 2 tygodnie nie widziały lakieru, odżywki, pilniczka nic, chodziłam paznokciowo goła i wesoła ;)
Dzisiejsza stylizacja nie jest więc powalająca, a stan skórek pozostawia wiele do życzenia, ale powoli będę się rozkręcać i już niedługo na blogu znów zaczną pojawiać się nowe mam nadzieje ciekawe stylizacje :)



Miłego oglądania :)




12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł! podobają mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda wersja frencha jak najbardziej do mnie przemawia.
    Twoja propozycja jest ciekawa i fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł 😊 wyszło naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Mega mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zupelnie inny frencz ale przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i urocze połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, śliczne! :) Obserwuję, bo też mam długie paznokcie i widzę, że znajdę tu ciekawe inspiracje :) Pozdrawiam! bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dlugich paznokciach chyba kazde zdobienie ladnie wyglada :-)
    Ksztalt idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostateczny efekt bardzo przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)