poniedziałek, 21 lipca 2014

Neon & nude

Letnia stylizacja na szybko, pomaluj paznokcie kolorem bazowym (u mnie beżowy miss sporty) po wyschnięciu namaluj wybranym kolorem (u mnie żółty Lovely I love summer) tworząc jakby wydłużony półksiężyc, następnie używając cienkiego pędzelka narysuj kolorem w podobnej tonacji (u mnie neonowy żółty VIP) cienką kreskę wzdłuż linii półksiężyca. Na koniec pomaluj paznokcie matowym top coat i już!

Przez słabe światło nie udało mi się wydobyć rzeczywistego efektu tej stylizacji (śpieszyło mi się i nie sprawdziłam jak wyszły zdjęcia), ale jest ona bardzo efektowna i co ważne szybka w wykonaniu :)






14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu ;)
      Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;)
      http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

      Usuń
  2. świetne zdobienie!!! Takiego jeszcze nie widziałam!!!

    Na prawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaa ;) ale fajne, :) a polączenie kolorów mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają obłędnie ! Tak fajnie dobrałaś odcienie, że na pierwszy rzut oka myślałam, że gąbkowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baaaardzo podoba mi się to połączenie :) po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, uwielbiam połączenie nude i neonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdobienie! :) P.S. masz cudowny kształt paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetne! chyba spróbuję odwzorować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie świetne, lakier z Lovely ma ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)